مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-15ورزشي

عنوان برتر توسط مرکز مشاوره دانشگاه تبریز کسب شد


رییس مرکز مشاوره دانشگاه  تبریز گفت: مرکز مشاوره دانشجویان دانشگاه تبریز در ارزیابی مراکز مشاوره  دانشگاه های کشور در سال 1399 عنوان مرکز مشاوره  برتر   را کسب کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مرکز مشاوره دانشگاه  تبریز گفت: مرکز مشاوره دانشجویان دانشگاه تبریز در ارزیابی مراکز مشاوره  دانشگاه های کشور در سال 1399 عنوان "مرکز مشاوره  برتر"  را کسب کرد.

جلیل باباپور، با اعلام این مطلب، افزود: براساس لوح معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت عتف، مرکز مشاوره دانشگاه تبریز در ارزیابی عملکرد مراکز مشاوره دانشجویی در سال 1399 و ارائه خدمات ارزنده در زمینه سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان در ایام کرونا عنوان مرکز مشاوره برتر را دربین مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور به دست آورد.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور که منجر به تعطیلی اکثر مراکز فرهنگی، ورزشی و آموزشی شد، مرکز مشاوره دانشگاه تبریز با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و به کمک اساتید متخصص در حوزه های مختلف روانشناسی، جامعه شناسی و روانپزشکی، اقدامات مفید و ارزشمندی را فراهم کرد.

وی افزود: به طوری که از ابتدای سال 1399 تا کنون بیش از 50 کارگاه آموزشی و دو ویژه برنامه نوروزی برگزار کرده است و تعداد زیادی پوستر آموزشی، کلیپ و پادکست (رادیو اینترنتی) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان برتر توسط مرکز مشاوره دانشگاه تبریز کسب شد

عنوان برتر توسط مرکز مشاوره دانشگاه تبریز کسب شد